Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت پارس سرام در خصوص بند (12ج) منعکس در گزارش بازرس قانونی در خصوص صورت های مالی مربوط به دوره منتهی به 31 شهریور 1402 شفاف سازی کرد.

شفاف سازی "کسرام" در خصوص اصول حاکمیت شرکتی

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت پارس سرام در خصوص بند (12ج) منعکس در گزارش بازرس قانونی در خصوص صورت های مالی مربوط به دوره منتهی به 31 شهریور 1402 اظهار داشت: علیرغم اینکه هیئت مدیره جدید از ابتدای اسفند 1402 در شرکت مستقر شده است، و لیکن خود را متعهد به اجرای قوانین و مقررات و رعایت حقوق و مصالح سهامداران شرکت می داند.

ایجاد و استمرار اثربخش اصول حاکمیت شرکتی، مستلزم نهادسازی، به کارگیری نیروهای متخصص و ایجاد ساز و کارهای عملیاتی می باشد. بدیهی است که در این فرایند مهم ترین رکن آموزش می باشد که در همه سطوح از جمله هیات مدیره ، مدیران میانی و کارکنان شرکت لازم الاجرا  می باشد.

از سوی دیگر انتظارات باید متناسب با ظرفیت های هر شرکت تعریف شود که در شرکت پارس سرام که در سال 1347 تاسیس شده و ایجاد تغییرات مستلزم فرهنگ سازی و صرف هزینه و زمان است.. در این بخش برنامه های آموزشی تدارک دیده شده که پس از تایید هیات مدیره ، عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

در خصوص کمیته هایی که متولی رعایت اصول حاکمیت شرکتی و رعایت حقوق سهامداران اعم از خرد و عمده می باشند، از جمله کمیته حسابرسی، کمیته انتصابات، کمیته ریسک، ایجاد این کمیته ها در دستور کار هیات مدیره قرار گرفته است که پس از شناسایی اشخاص واجد صلاحیت در جلسات آتی اعضای این کمیته ها تعیین خواهد شد.

در خصوص معاملات با اشخاص وابسته هر چند در دوره جدید موردی رخ نداده است و لیکن در صورت بروز چنین مواردی به طور حتم با رعایت مقررات و ساز و کارهای پیش بینی شده در قوانین انجام خواهد شد.

در خصوص برگزاری منظم جلسات هیات مدیره، این موضوع در دستور کار هیات مدیره قرار دارد و تقریبا جلسات به طور مداوم در محل کارخانه و دفتر مرکزی شرکت برگزار می شود و با توجه به شرایط خاص حاکم بر کارخانه و تولید شرکت ، کلیه اعضای هیات مدیره مشارکت جدی در بهسازی و بازسازی و نظارت و کنترل فرایند تولید تا فروش دارد که طبعا در صورتجلسات هیات مدیره منعکس خواهد شد.

هیات مدیره در خصوص سنجش و ارزیابی اثرات کمیته ها و عملکرد مدیران به این نحو برنامه ریزی کرده است که هر بخش برنامه سه ماهه خود را ارائه می دهد و در پایان دوره سه ماهه گزارش میزان عملیاتی شدن برنامه ها و اثر گذاری آن به هیات مدیره ارائه خواهد شد و اقدامات اصلاحی در این خصوص انجام خواهد شد.

ک

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24